kolla på morsan

hej hopp i svampskogen.

inatt sov jag bra men jag letade hela tiden efter en varmkropp att krama. men det fanns ingen. sen vaknade jag och gick upp. drack en kopp kaffe och försökte övertala mig själv. - Det här kommer blir kul, givande mm.

Sen kom jag hit och det är varken kul eller givande men det känns faktist helk ok. Känns verkligen som att det är en lång nerförsbacke kvar. typ sockstugebacken. glida ner där för under några månader och sen komma fram till målet. willys. (höhö)

jag har haft min första filosofi lektion och snart ska jag ha min andra lektion. oj den sista för idag med.. jag har två fuckning lektioner/dag!!! Klart som fan att det blir nerförsbacke då.

igår var en bra dag. en söndag. en liten promenad och projektarbete god mat och sen en promenad till med lisa. mys laxen. sen blev det träning. och det var så skönt och nu ska jag ner dit minst tre dagar i veckan och det ska vara seriöst!!!




give me back? ja tack

Kommentarer
Postat av: Matilda

FINA TJEJER!

2010-01-21 @ 18:24:59
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0