DOFTAR LIKA LJUVLIGT SOM BLOMMOR

idag har varit en bra dag, lite natur och sen besök på linköpings universitet. dock rätt segt men jag fick med mig en katalog hem som känns så rätt. tänk om det här är rätt. tänk om.

linnea har utmant mig att berätta sju sanningar som mig själv so here we go.

sanning ett
som jag brukar skriva när jag skrivit snanningar förut. jag har fotfobi. fotfobi fotfobi fotfobi. fötter är bland det äckligaste jag vet. oftas klipper jag inte ens mina tånaglar själv.

sanning två
jag har varit i över 28 länder.

sanning tre
jag kan vissla ur ett litet hål på sidan instället för rakt fram på munnen. det är jävligt häftigt

sanning fyra
precis som linnéa överkonsumerar jag kaffe och handlar för säker över 300 kr i månaden i skolans café.

sanning fem
jag är väldigt ambitiös. vill alltid lyckas med allt.

sanning sex
när jag var liten trodde jag på riktigt att jag hette lisab för att alla alltid kallade mig det för att skilja på mig att lisa. när någon frågade vad jag hette svarade jag helt enkelt - lisab

sanning sju
jag är sjukt bra på att skriva. jag älskar att skriva. jag skrev mig till usa. man sak inte skämmas för det man är bra på.

godnatt sverige



Kommentarer
Postat av: linnea sundberg

puss du är bäst

2010-03-03 @ 22:05:06
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0