DREAM GIRL

måndag. den sämsta dagen på hela veckan. måndagar drar igång mina tankar om framtiden, och det som jag lämnat bakom mig. hittade en bild från sommaren 2008. den gjorde mig glad. annars har måndagen varit allmänt seg. dock kom jag som solen till skolan imorse pågrund av min otroliga sömn i den nya sängen inatt. den är inte stor eller så.

men mitt soliga humör försvann, solen gick helt enkelt imoln, och jag blev på normalhumör igen. har spenderat eftermiddagen, sen jag slutade vi ett med att ligga i sängen och plugga. det var länge sen jag gjorde det på riktigt. pluggade alltså. minns i början av ettan. djurade skola hemma varje dag. skev hitoria arbeten, samhällsarbeten och svenskaarbeten hit och dit.

undra hur jag ska tapetsera i mitt rum. har bestämt mig att det behövs. just nu är det vita vägga med fläckar överallt, och en lila vägg med borrhål i. och det var bara knappt ett år sen jag målade om... nu ska jag logga in på msn hahahaha det var ett tag sen. ikväll ska det tränas.


here it is! sommarbilden 2008


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig! <3 det var ett tag sen den togs.. tiden går så himlans fort...

ses imorron, fika med krullet! haha / girl on the pic.

2010-03-15 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0