JAG HUGGER I STEN

onsdag. drömde att filip dömdes till dödstraff. vaknade gråtandes. somnade om. vakande. gjorde mig ordning, gick till skolan. linnea och jag hade genrep på projekt redovisningen. det gick fint.

jag har hunnit med ett besök hos mormor med, och nu ska jag snart lyftamin feta röv från soffan och bege mig ner mot verket. sen blir det barnpassning och ikväll är det mysonsdag!! me like.

hittade några bilder på mig och min vackra och fina vän jonna. jonna som känner mig sen små små ben. en person som alltid lyssnar och förstår. fina jonnis. om bildern är fina går dock att disskutera. vi gick i ettan och jag tyckte tydligen att chinos med rejält häng bak var det som gällde!!




Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh, fina Lisa! Du är för himla underbar alltså!

2010-03-03 @ 17:38:46
URL: http://degradations.blogg.se/
Postat av: felipé

Mumsigt söt :) :) :) :) Me Love

2010-03-04 @ 07:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0