JAG TÄNKTE ATT

torsdag morgon. grus i ögonen. ögonlocken hänger ner till näsan, minst. hade en underbar dag igår med Lisa och Heidi. Mina fina stjärnor.

idag är det skola mest hela dagen. känns varken motiverande eller roligt. hör på radion att den gamal tant blivt nekad en lägenhet pågrund av att hon skulle operera höften och att hon inte hade tillräckligt många kompisar.

världen är sjuk egentligen och jag är bara ett litet gruskorn. ska dra på mig mina converse och gå ut i blasket. just nu älskar jag blask. älskar att det snart är vårt


inatt drömde jag att det var studentveckan. otten hade otten sexton hela veckan. maria och jag dansade på borden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0