JAG VILL VISA UPP DIG FÖR HELA VÄRLDEN

när jag gick på högstadiet skulle håret nudda ramunderskolans tak och cheapmondaybyxorna skulle promt hänga nere på halva röven. rätt irriterande idag. för jag kan inte ha dom längre. men vill jag har svart och vitrutiga jeans på mig? nja.. så det kanske kvittar. högstadiet började jag för 6 år sen. då gick jag i sjuan. fast sjuan känns så sjukt långt borta. när vi började åttan flyttade vi till ramunder. det var jobbiga men även fina år. men högstadiet känns ändå som en onödig till. jag gräta många gånger i början av ettan för att jag SAKNADE 9H. Hallå? 9h var en bra klass, vi hade hållt i hop i 9 år. men alla jag behövde hamnade på samma ställe som mig. men ändå grät jag för att jag saknade 9h. en klass full av måga människor jag knappt hade något gemensamt med.

haha högstadiet är, nu när jag tittar tillbaka på det, ett kapitell försig. men det är bara tre år sen vi åkte till gutemala, tre år sen jag var tillsamans med andy och tre år sen maria och jag åkte till romme med focus. tre år är inte så lång tid. men jag är en helt annan människa idag än vem jag var för 3 år sen. så på det sättet är 3 år lång tid. idag är jag ansvarsfull, välklädd, mogen osv osv mm mm.

filip! jag längtar efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0