MÅNENS DAG

måndagkväll, datorn på magen.
dagen har gått fort men ack så segt det var att gå upp imorse. liten som jag är sov jag hos mamma och pappa inatt pågrund av att jag blev lite rätt pga av strömavbrottet haha. ibland är min stora säng för stor.
helgen har varit så bra. en helhelg borta från söderköping. filip och jag har shoppat sovit lyxigt och mått bra. höhö. vi spenderade en kväll hos malin med och som vanligt somnade jag när vi såg på film. på söndagen begav jag mig mot uppsala med mormor och mamma för wilmas dop. det var fint och wilma log mest mot mig av alla gäster.
idag har jag myst med moa hela dagen. vi har gjort mest ingenting för det är vi som bäst på. men vi tränade faktiskt framåt kvällskvisten vilket vi är stolta över oss själva att vi orkade. sen har jag fått min födelsedagspresent av moa med! bara två månader sen men ändå så len. nevars jag blev nästan tårögd. hon är söt snäll bäst mm.
vi pratar mycket också, jag om mig själv och du om dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0