NERÅT

HEJ HEJ NU ÄR DET HELG om 15 minuter.
johanna och jag har skrivit klart och lämnat in vårt naturprojekt och även skrivit ut ungefär 100 sidor på olika skrivare i skolan. chansen att johanna åker fast för överkonsumtion av utskrifter är ganska stor.

snart ska mamma och jag åka in och övningsköra. linnéa ska få skjuss in av mig hihih. elias den lilla röven åker till thailand på söndag och det låtsas jag som om jag inte är ett dugg avundsjuk på. jag kommer kanske sakna honom lite. han ska köpa skor åt mig med!!

en dag för länge sen då jag hade väldigt kort hår. när vi ändå pratar om hår. idag ska jag klippa mig. PÅ HÅRFIX. hallå varför har jag bokat klipptid på hårfix?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0