SMIDIGT

onsdag. snart dags att krypa ner under täcket. igen, känns som det bara var några timmar sen jag gick och la mig igår. dagen har väl inte direkt varit givande. har redovisat och kunnat bocka av det, efter skolan gick jag hem till mosan och det var givande fast vi inte gjorde knappt något. år rostatbröd. min moa.
sen barnpasade frida och jag. påskpyssel stod på schemat. frida och jag tyckte det var roligare än barnen och en och en halv timme gick fort. ikväll har vi myst här hemma. imorgon är det torsdag och jag har prov på morgonen!!! känns jätte kul att gå att lägga sig.
min rosa mysdress som jag fick i julklapp är snart dags att byta ut. jag har använt den nästan för mycket. me love.
dröm sött

Kommentarer
Postat av: Catti

Låter som en bra idé :D på måndag måste jag ta buss 9.15, det är det senaste den veckan. Ledig fredag! :) Ja, jag pratade lite med Maria om lagfest. Vad sägs om sista helgen på lovet nångång? :)

2010-03-25 @ 15:25:46
URL: http://actti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0