SÖNDAG

vart tog helgen vägen? ingen som vet ingen som vet.

min fredag var fin fira mammas födelsedag dag. åkte in en sväng till stan, för att sen äta god mat med min fina släkt. somna i soffan vet vi alla att jag är bra på så klart jag gjorde det med! lördag och som vanligt, upp och hoppa. en dag på jobbet som gick fort och smärtfritt. smärtfritt, något som kvällen inte blev för vissa.

heidi och jag spenderade några timmar hos henne, dansade och spelade in film. sen kom lina och vi begav oss mot big city och någon inflyttningsfest. därifrån begav vi oss sen mot otten, där vi dansade ännu mer, drack drinkar och skrattade. halvtvå bestämde heidi och jag oss för att ta bussen hem, men jag var så jävla hungrig så mat måste jag ha sa jag promt! så vivandrade mot max och då ja då ramlar heidi en meter innan dörren. res dig upp sa jag. res dig upp för fan. men nej nej - jag har såååå ont. mitt ben är helt fuckat. Men hjälte som man är hjälpte jag med hjälp av en man som vi inte kunde prata med, min kompis upp. någon mat blev det inte för det tog en kvart för heidi att halta till bussstationen. väl på bussen var det fullt av kontrollanter och vi kom knappt ut ur stan. sen helt plötsligt vaknar jag av att heidi slår på mig. Lisa vart är vi???? jag tittar ut. Ta det lugnt heidi vi är inte ens i hageby. bussen går knappt frammåt. men nej nej. vi va vid hemköp. sen haltade vi hem.

fin o intressant kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0