TV

idag bet jag mig i tungan. jag började gråta och filip fick trösta mig. det gjorde faktist väldigt ont + att det kom blod.

något som irriterar mig är falsk glädje och människor som tränar barfota på gymmet. med strumpor är okej. men man tränar ínte barfota på ett gym. men det kanske bara är jag med fotfobi som berörs. jag städade hela huset förut med. dansade fram med dammsugaren. ska koka ägg och dricka oboy med påtok för mycket oboypulver. jag har fått för mig att jag måste hjälpa naturen så jag trampar sönder alla is i kanterna på alla vägar jag går på, stampar så den blir i betydligt mindre mbitar än innnan. jag tror detta påskyndar smältprocessen. jag är även rädd för att halka och bryta arm eller ben.

jag är lycklig.

kanske pga av att jag hittade en hel del deg i skolan häromdagen? glömde nämna det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0