FRAMFÖR OSS

sitter och väntar på att bruden på vårdcentralen ska ringa. fucking äcklig urinvägsinfektion. inatt har jag varit upp och kissat 10 gånger + att jag nästan kissade på mig en gång då jag drömde att jag kissade. Härligt!

igår var det dags för jobb, en dag med fullrulle. kvällen bestod av mycket systuga och mys. I lördags var filip mamma mormor och jag på hagebycentrum i fem timmar. Nice! haha.

fredagen var mycket bra! först förberedde maria jag och filip maten. egentligen hade väl maria velat stanna där vi köksbordet, bara vi tre. men vi åkte vidare, och ute på landet väntade en trevlig kväll på oss. grill, chill, biljard, kubb och mycket mer!

nejvars nu får bruden fan ringa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fatta så mysigt vi hade haft det ;P haha! vi asienpolare! :D

2010-05-03 @ 14:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0