GONE

min student klänning har kommit hem  i brevlådan nu. den är fin fin fin! jag ska hänga upp den på väggen, och längta tills jag får ha på mig den!

annars har dagen varit väldigt seg. en hel del skrivande framför datorn men inte mycket gjort. en hel del toabesök och sen satte maria och jag oss i solen (som knappt fanns) och drack te och åt bulle. tummen upp! sen åkte jag till mormor där raggmunk väntade på mig.

minns när jag var mindre. mormor stod och stekte raggmunk i flera timmar. jag fick springa och hämta en efter en i familjen då det var dens tur att äta. för mormor hann inte steka till alla samtidigt. morfar började alltid. jag öppnade dörren och skrek morfar ut i måfå i luften. ofta fick jag spriga till varje dörr innan han svarade. sen åt han och vi brukade spela ett partikort. jag saknar morfar. för mycket. och det har bara gått några veckor sen han försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0