MOHAHA LOSER

Fin helg. Fredag i västervik, lördag bestående av fika med moa (som har åkt till norge...... inte ok) och sedan en mysig kväll hemma. Söndag i svampskogen med mamma och pappa, 5 timmar.. Haha, och sedan bio på kvällen med en söt kille som heter filip. Idag har jag spenderat dagen på jobbet, och sedan med att riva ut rummet i väntan på renoveringen!
annars då? jo tack bra, tiden rullar framåt och jag har insett att det har gått mer än en vecka in i spetember.. Vilket innebär att vi är allt närmare avresedagen!! nu ska jag lägga mig i soffan en stund innan sängen väntar. Imorgon:'
uppstigning 05.50 YEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va på ditt jobb idag och fika... ingen lisa....

ska med upp så tidigt imorgon bitti, 10 timmar here we gogo!

måste ha asien!!

puss maria ao

miss you

2010-09-06 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0