MÅL!

jag ramlade ifredags på willysparkeringen (!) mitt knä är pajkogonzales,
känns som jag drabbats av olycka. jag kunde inte följa med på den tänkta
utgången, istället hamnade jag i ett stort hus med massor människor det var kul.
idag är jag trött, ack så mycket tröttare var jag i morse när bilen gick halv nio till
nyköping. inte gick det bra i nyköping heller för den delen. sen frös jag & lisa ute
i 90 minuter, men lisa är söt och go så det vägde över. nu ska jag äta jordnötter
och de sista bitarna på det där jävla pusslet ska fan dit nu!

Nu har jag jobb i fyra dagar och det ska bli kul, har saknat mina små barn,
serifram emot att leka vampyr imorgon klockan nio. Och fruktstunden, längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0