lisa

igår åkte vi med matsäck och fika ut till saltholmen. det var kallt men mysigt. idag har jag träningsvärk överallt så kroppen har inte glömt att vi va och tränade med. sen åt vi indiskt med icka&jan. Vi lyckades även gå på bio, en gång i phuket. den var otroligt rolig. det va en stor biosalong med. väldigt stor. nästan så man kände sig lite liten.
nu har filip åkt till jobbet. jag ska plugga idag. plugga på en lördag. usch. motivationen är inte hög. mina drömmar innan jag började om att jag skulle tycka att det skulle va roligt med allt, har sjunkit ner lite mer på marknivå..
sängen är rätt skön. böckerna frår vänta.
maria och moa, kan ni komma hem nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0