m.

det skulle blir roligt, det skulle faktiskt bli roligt.
just nu är inget roligt och det gör ondare nu än innan.
för när jag tänkte ringa dig imorse så kändes det som jag la en bit till i pusslet - jag måste förstå att du inte finns kvar.
Jag undrar hur många bitar som saknas. Om det kommer göra ondare för varje bit jag lägger dit.
Fan, jag längtar efter dig hela tiden. Jag vill va hos dig hela tiden. Jag vill gå hem till dig och sitta där med dig som vi brukar göra. Jag vill hjälpa dig så du klarar dig.
Igår gick mina byxor sönder. Bara en sån lite sak. Vem fan ska hjälpa mig, vara rakt på sak och säga vad man tycker när jag behöver hjälp med svåra beslut. Bestämma åt mig för att du vet vad som är rätt för mig.
Vem ska göra det mormor när du inte finns kvar?
Det gör så ont i mig. Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0