vad.

idag saknar jag min arbetskompisar på världens underbaraste förskola. jag saknar all värme, alla kramar, pussar och glädjen från barnen. jag saknar barnen.
försöker komma in i den här lunken. då kraven ställs men det är upp till mig att göra något av det. upp till mig att ta tag i det. det är sån skillnad på att jobba och plugga. jag längtar så mycket tills jag får jobba med det jag vill, och är färdig utbildad till.
frågan är bara vad det ska bli av mig? har jag valt rätt? vad är rätt? hur vet jag?
tar dagen som den kommer. har tillexempel lärt mig att hitta på ett pyttelitet område efter min löptur.
framsteg! nu längtar jag till min filip kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0